Wednesday, October 28, 2009

Tegang

Assalamualaikum.

Takde double meaning eh dengan title di atas..

Tadi i skip claz.. malas+virus telinga kembali menyerang. makin teruk la. tapi kadang2 je muncul. azie pun de problem yang sama. tapi regarding from her story, dia punya lagi teruk dari i.. so i advice dia untuk jumpa Dr Nuriz [pakar telinga].. bahaya woo silap2 je jadi 'kepekakkan'..

Berbalik kepada title yang agak 'ber-double meaning' adalah keadaan di class sekarang.. i tau masing2 agak tension dengan masa yang semakin singkat dan menghampiri dengan final exam.. masing2 bermasam muka sesama sendiri. dan semakin sensitif. termasuklah i yang sudah semestinya emo memanjang..




Tension kan? rasa mau mati je untuk menhadapi exam ni ;( masing2 kecik hati sini sana, sound sini sana.. ntahla. i paham yang keadaan tegang macam ni biasa lah kepada golongan2 candidate macam kita ni. huhu kesian la kat kami ni.. turunkan la gred tahun ni ye wahai pemeriksa ;)

Ade someone yang agak annoying lately ni.. ntah la, i rasa kejutan budaya kot. bila dua serangkai menjadi tiga serangkai, 'rangkai ke-3' akan menjadi over & ingin mengeksploitasi keadaan. hello, gedik u tak menjadi la weh.. kena gelak ada la. yang lagi 2 serangkai hanya mengambil kesempatan. ntah la, tu dari sudut pandangan i. i lebih suka 'rangkai yang ke-3' ni yang dulu dari yang sekarang. moralnya ; jangan sampai orang meluat dengan u.. pokerface la.


Adoyai cerita pasal minah ni je da panjang berjela. opsss terkantoi lak jantina 'rangkai ke-3'..

Btw, i baru menjinak2kan diri dengan laman maya 'facebook' and searching teman2 standard school.. huuhu. bestlaa tapi malu nak tegur depa. takut tak ngaku teman. siapalah aku ini.... lalalala..


notatumit ; tegurla saya wahai teman ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BukanPrincess Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork