Thursday, April 16, 2009

trip ke JB ntok 'jom masuk U'..

Assalamualaikum.

gila lama tak update blog.. alasan yang biasa aku guna..sibuk + bz.. mmg betul dan benar.. assigment yang agak menimbun menunggu untuk dipersiapkan.. adoi.. tiba2 mata,otak dan tangan jadi pedih dan perit.. ok tak mau story pasal tahap kemalasan aku.. on 4th apr aku with a part of myclassmate follow pertina ke jb.. de pameran 'jom masuk U'.. gerak 8am..aku yang terakhir naik bus even rumah paling dekat..

masing2 dah membebel.. relax la guys.. bukan selalu u all tunggu i kan? =) sesi capture pic bermula..hehe kami kan KSC. Kelab Sawan Camera

joe lak asyik tidur je.. kat mana2 pun jadi je mamat nih.. sampai angsana around 10am.. then round da world.. amek pemplet..mintak barang2 IPTA/IPTS.. saja nak bangga2 dengan sape2 yang tak follow..

aku ade texted cik nik...suruh dia turun angsana jap.. tunggu punya tunggu.. around 12 baru dia muncul.. pau cket..hehe.mish her.lama dah tak jumpa..

balik singgah masjid sultan abu bakar tempat mawi nikah.. mandi,tukar baju,solat.. then tak sempat singgah danga bay..memang aku pihak membangkang untuk singgah.. 1st dah start gerimis+panas 2nd bukan ade pape..

nampak gak de yang masam2 muka.. lantak la.. then singgah JJ taman U..saja jalan2 plus perut dah lapar.. memang ramai orang...ingat nak makan kfc tapi pack giler orang dalam tuh.. aku ajak makan kat food court masing2 cam jakun lak..adoi susah tol.. last2 makan kat RasaMas.. aku order PrimeRoastRice+roast honey+lemon ice tea..


sape yang belum try..RasaMas ni macam Kenny Rogers Roasters versi Malaysia.. then jalan2 then balik.. and group kitorang paling last naek bus.. cikgu ain dah call..huhu.wat malu je korang nih.hehhe

malasnyer nak upload pic..

tadi ade trial muet (reading,writing n listening).. diowang wat trial coz 25th apr de muet... hmm...tak prepare pape pn..

ni lah pic dari weda cams...



pertina girls...mane ntah boys..lesap.. depan skewl ni..=) penat ke? tak pun..fun je. hang out with clasmate.. 19 apr ni ada tournement bowling.. petang lak nak g uma cikgu hanis.. wedding dia..

congrates mem..ops..miss..
k see ya..


nota tumit : menaip penuh setelah active menjadi silent reader tegar=)

1 comment:

FARYN said...

dik,
sedap eh rasamas tu?
ni yg rasa nak pi JB nak try..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BukanPrincess Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork