Sunday, March 29, 2009

setelah lama....

around 20 hari aku tak post new entry..

sbuk..
penat..
malas..

3 in 1.. mggu 1st mmg tak sempat post pape entry coz exam week..mmg tension.rabak kepale ni.dll... mggu ke2 school out..13hb 830pm trus gerak ke kl..

de peristiwa sbelum aku naik bus..jejantas runtuh..bla..bla..malas mau ulas..around 1220am aku smpi pudu then tggu sis yg naek bus gak mlm 2 dr penang..115am kot die bru smpai..yg pastinye aku tggu die agak lame hingga kematu ass ini...then twus g golf club seri selangor kt damansara..tlg2 mama c kepoh..hias2 pelamin..dewan 2 da r sejuk gler..

perut agak lapar..around 5am bru settle..then balik gombak..mndi then ready ntok mlayarkn bahtera mata tbe2 mama c kepoh ajak teman g pasar..around 640am...around 8am bru tdo...

ptg kul 5 sesi kemas dewan..smpai 9pm..cm nk patah kaki nih..tp puas ati..

tutup cite tuh. cte diz week lak..mggu yg tension bg aku..

xtau npe..assgment btimbun.. ckgu-ckgi mbebel2..arghh tension..smalam aku,qila,zae,azie,oya n nurul settle kn claz..buruk camam tongkang karam..xtaw r pe suwey diz year..wt cket2 jer..tp alhamdulillah aku puas ati dgn pe yg ktorg wt smlm..

mlm td earth hour tp uma aku terang antara yg paling terang..bese r umah catering mmg r cmni..lepak dgn paez dr 8pm-11pm..bese r org pmpuan klu da jumpe..bgossip r..

aku tdo around 3am..mata x leh lelap..mum plak demam..ni mum n the geng nga masak ntok makan beradab pengantin.. hidup aku ni mmg bkait2 dgn pgantin.nsi minyak.. buhsan lame2...

ntah r..k r mau cau..

nota tumit : letih

1 comment:

Farie Amrah said...

ko x support..
best, earth hour tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BukanPrincess Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork