Sunday, February 7, 2010

Bengang ke Bangang ?



Assalamualaikum.

Entry kali nie agak terlampau sikit ye..

Lately nie ramai je tanya ;

'result bila keluar?'
'apply uni mana?'
'nak sambung ke?'

Adoyai.. fyi, soalan2 seperti di atas adalah seangkatan dengan soalan2 yang i kena jawab masa exam. benci ok.. bikin i makin tension & panas. sabar ye kawan2, makcik2, pakcik2, sedara2 sekalian. bila sudah time tanya la makpak i. buat masa nie, i hanya mampu jawab 'no comment' ala ala artis uols ;)

Situasi ini adalah di sebabkan permohonan ke uni telah di bukak utk calon stpm & setaraf 2009. i pun dalam keadaan & emosi tak menentu apabila memikirkan tentang masa depan. harap maklum.

2jam sebelum i menulis entry ni, mak menyerahkan seketul fail di dalamnya berisi lampiran course-course serta uni yang di suggest. omg mood adalah berubah serta-merta dan terus berlari ;( i bersyukur ok de makpak mcm nie. bukan semua orang yang makpak mereka mencarikan info tentang uni+course. aku bersyukur tuhan!

Dan 1jam selepas itu i search info2 course & kelulusan. oh god, bapak banyak nak kredit math (spm). dah la math i ke longkang.. mood i berlari dengan lebih laju tanpa boleh di kejar oleh watson yambek (taktau eja okk..)

Terus takde mood nak searching lagi. tunggu lela datang rumah & luahan perasaan ;(

nota tumit ; moral of da story, i ke yang bangang? ;p


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BukanPrincess Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork