Sunday, December 4, 2011

Bila kau muncul..

Ah kau, bila kau takde, jujurnya, aku ada memikirkan kau, bila kau muncul, macam S*** lah ! Itu secara kasarnya, damn you lah ! At now, Im ready fer delete all memory !

Kau I : Salam, ko marah ke aku kawan dengan dia, jujur, aku nak tau
Aku   : Pehal lak aku nak marah, aku tak tau pon kau kawan dengan dia
Kau I : Mane tau marah aku, kenapa kau gaduh dengan die
Aku   : Apa sebab kau nak tau, takde kena mengena dengan kau
Kau I : Takde la, dia suruh aku tanyakan, dia sedih kau tinggalkan dia, tadi dia call nak mintak maaf dengan kau
Aku   : Bukan masalah aku la tu semua, takde kene mengena dengan aku
Kau I : Hmm kalau kau dah cakap macam tu takpelah

Later..

Aku    :  Tak payah suruh dia text aku, aku tak suka
Kau II : Asal kau tak suka? kawan kau gak kan? kalau pon kau tak suka aku, kau dah lama kenal dia, takkan kau nak tinggal camtu je
Aku    : Time camni baru nak cakap pasal kenal lame tak lame, kau tanya dia & diri sendiri if both of you kawan dah lame aku, yang konon2nya Bff sangat ni, ade contact aku ke?ade try call aku ke?ade tegur aku kat FB ke? dah takde makna la lame ke kejap ke, there's no term aku 'tinggalkan'. bila masa aku tinggalkan. tak payah belit cerita kat sini
Kau II : kau ada tanya diri kau sendiri, ada ke kau contact kitorang? jangan letak salah tu kat bahu kitorang je, kau sendiri pon takde nak contact kitorang, kau just nampak kitorang je salah kan
Aku    : E'eh kau ni, lupa ke ape. ko yang remove aku, aku takde masalah dengan kau, bukan aku yang remove kau k. aku dengan dia tu before ni memang takde contact pon. dia ade life die, aku ade life aku. sekarang sape yang buat statment pasal 'tinggal2' ni. bukan aku
Kau II : Keras kepala kau ni ada lagi ea, niat aku nak baik2 je, aku tau kau tak hadap pon nak baik2 dengan aku, bila macam ni baru aku tau dalam kepala kau ade batu tak boleh pecah punya, ego !
Aku    : Kau sedar tak kau ni macam tengah cakap dengan cermin. its show yourself in your own words
Kau II : Aku cuba nak baik2 dengan kau paham? cuba lagi baik dari tak buat apa2. cermin? sukati kau lah nak cakap apa pon, ego aku pon, ade lagi pikir orang lain
Aku    : Aku takde hal pon dengan kau, nak baik ape lagi. so sekarang kau nak cakap kau je jaga hati orang lain, aku tak jage? kau nak aku jaga hati macam mana lagi, ape lagi la korang nu, macam budak2lah
Kau II : Kau dah cakap takde masalah, aku dah tak risau ape2 lagi lah


notatumit : deleting....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

BukanPrincess Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork